Belastingservice 2020

Door het coronavirus kunnen wij in 2020 geen belastingservice aanbieden. Hieronder vind je meer informatie.

Afspraken

De aangifte in de personenbelasting moet binnen zijn op 30 juni voor de papieren aangifte en 16 juli voor de online aangifte via tax-on-web. Wij hadden gehoopt op een uitstel van deze data door de Corona-crisis, maar de minister van Financiën had hier geen oren naar. Dit is heel jammer want wij kunnen momenteel niet garanderen dat de regels van social distancing gerespecteerd kunnen worden bij de belastingservice. Wij vullen immers elk jaar duizenden aangiftes in. Dit betekent dat wij deze dienstverlening dit voorjaar niet kunnen aanbieden. We beseffen dat dit voor velen van jullie geen leuk nieuws is. We willen ons dan ook verontschuldigen.

Als je hulp nodig hebt bij het invullen van je aangifte, dan kan je een afspraak maken bij de belastingdienst van jouw regio. Zij kunnen je telefonisch helpen want ze hebben jouw pincode niet nodig om jouw aangifte in te vullen. Wacht niet te lang om een afspraak te maken. Als je een bruine enveloppe kreeg, dan vind je het telefoonnummer om een afspraak te maken op deze enveloppe. Kreeg je geen enveloppe dan kan je voor regio Aalst, Dendermonde en Sint-Niklaas bellen naar 0257/53 170, voor regio Gent en Ronse is dat 0257/92 030. Alle andere contactgegevens kan je hier vinden.