Word nu lid

bij ABVV Oost-Vlaanderen

Je overweegt om lid te worden bij het ABVV Oost-Vlaanderen? Een goede keus.

Alvast 10 voordelen om lid te worden van het ABVV.

Om van al deze diensten te kunnen genieten dien je een maandelijkse ledenbijdrage te betalen.
Schoolgaande jongeren worden bij ons gratis lid
Onder andere werklozen, zieken, invaliden, senioren, bruggepensioneerden en zelfstandigen krijgen dan weer een korting op de ledenbijdrage.
De bijdrage is verschillend al naargelang de sector waartoe je behoort.
Bovendien krijg je in vele bedrijven via de syndicale premie je lidgeld gedeeltelijk terugbetaald.

Om het juiste bedrag van je bijdrage te kennen kan je contact opnemen via 053 78 78 78 of ons contactformulier.
Ook na de inschrijving dienen wijzigingen (adres, gezinswijziging, verandering werkgever, ...) doorgegeven te worden.

Overtuigd? Bedankt voor het vertrouwen.
Je kan nu je lidmaatschap aanvragen via onderstaand webformulier. Om je aanvraag correct en efficiënt af te werken vragen we je zoveel mogelijk gegevens in te vullen.
Het vermelden van je statuut en je huidige of laatste werkgever is nodig om te weten tot welke sector je behoort.
De centrales behartigen de belangen van de ambtenaren, bedienden of arbeiders in de sector waarvoor ze verantwoordelijk zijn (bouw, kleding, diamant, voeding, metaal, textiel, openbare sector, transport). In deze sectoren zijn er overlegorganen waarin de vakbonden kunnen strijden voor optimale werkomstandigheden en ervoor kunnen zorgen dat de stem van de werknemers gehoord wordt.
Voor een overzicht van de centrales verantwoordelijk voor de verschillende sectoren: klik hier.

Als jongere kan je gratis lid worden tot als je zelf begint te werken of een vervangingsinkomen ontvangt.

Formulier lid worden

Klik hier om je aan te sluiten

Privacyverklaring

Lees hier het privacy beleid van ABVV en haar centrales.

•   -  -