Diversiteitswerking

Als ABVV houden wij ook in de bedrijven een oogje in het zeil. Onze diversiteitswerking houdt zich dan ook vooral bezig om het personeelsbeleid van de bedrijven van onze militanten onder de loep te nemen.

Onze thema's:

• Werving en selectie
  • Opleiding
  • Doorstroom
  • Retentie en re-integratie na langdurige ziekte (of uitval)
  • Communicatie
  • Discriminatie en omgaan met verschillen
  • Werkbaarheid Werk
  • Competentiebeleid
  • Innovatieve arbeidsorganisatie of anders organiseren
  • Onthaal

Regio Waas en Dender:
Veronique Willox - 03 760 04 34 of 0485 89 21 17
veronique.willox@abvv.be

Regio Gent-Meetjesland & Zuid Oost-Vlaanderen:
Thijs Bouman - 09 265 52 46
thijs.bouman@abvv.be

Scan je werkvloer

Ben jij een delegee die begaan is met de balans op je werkvloer? Wil jij ook een bedrijf dat meer is dan cijfers en dat onze werknemers – álle werknemers – op de eerste plaats zet? Een werkplek waar iedereen zich welkom en ondersteund voelt en waar het gewoon goed werken is. Samen met jou nemen de diversiteitsconsulenten van het Vlaams ABVV thema’s zoals diversiteit, wervingsbeleid, werkbaar werk en competentie-ontwikkeling onder de loep. Na de ‘scan’ helpen we jou de resultaten aankaarten op het sociaal overleg. Samen gaan we voor een werkvloer in balans!

Meer info op www.scanjewerkvloer.be

Zoek op trefwoord

bedrijfsopleidingsplannen communicatie competenties discriminatie diversiteit flexibiliteit leeftijdsbewust personeelsbeleid preventief bedrijfsbeleid racisme re-integratie werkbaar werk