(0)

Selecteer Regio

Aangepaste dienstverlening in een aantal kantoren

 


Beveren

Door het dalend aantal werkloosheidsdossiers moeten we ons anders organiseren. Daarom verhuist onze werkloosheidsdienst naar het hoofdkantoor Sint-Niklaas.

Toch blijft het kantoor te Beveren open voor onze leden en blijven we ter beschikking voor algemene vragen. Voor belangrijke interventies in een werkloosheidsdossier of vragen hieromtrent moeten we doorverwijzen naar het hoofdkantoor Sint-Niklaas (Vermorgenstraat 9) waar onze specialisten aanwezig zijn. 

Wij begrijpen dat deze aanpassing even wennen is.  Het is en blijft ons doel om onze leden zo goed mogelijk van dienst te zijn.  Om nodeloze verplaatsingen naar het hoofdkantoor te vermijden kun je vele zaken afhandelen via e-mail of telefoon. We bieden onze dienstverlening ook op afspraak aan. Dit om wachttijden te vermijden. Tot slot zijn we uiteraard ook nog bereikbaar tijdens de openingsmomenten.

Je vindt de contactgegevens en openingsuren via deze link.
 
Wist je dat?

  • Je kan je stempelkaart in de brievenbus van het kantoor in Beveren stoppen. We ledigen de brievenbus drie maal per week. Hetzelfde voor de aanvraag premies, kaarten tijdelijke werkloosheid, sociale vergoedingen, ...
     
  • Je kan je uitkering sneller ontvangen door gebruik te maken van de elektronische stempelkaart. Het is veilig en je hoeft je niet meer te verplaatsen.
    Lees er hier meer over.
     
  • Je kan bellen naar het nummer 03 760 04 00 om te weten of je uitkering is gestort. Opgelet: kies keuzemenu 1 en hou je rijksregisternummer bij de hand.
     
  • Je kan je stempelkaarten, klevers of formulieren online aanvragen, we sturen ze gratis op.

In het hoofdkantoor in Sint-Niklaas vind je onze vakcentrales en andere diensten. Klik hier voor een overzicht.

Wil je hulp bij het zoeken naar werk? Heb je problemen met de VDAB? Neem dan contact op met onze loopbaanconsulenten.

Heb je nog vragen? Je kan steeds langskomen in het kantoor in Beveren tijdens de aangepaste openingsuren.

dinsdag 13 november 2018 09u00 - 12u00
donderdag 15 november 2018 15u30 - 18u30
dinsdag 20 november 2018 09u00 - 12u00
donderdag 22 november 2018 15u30 - 18u30
dinsdag 27 november 2018 09u00 - 12u00
donderdag 29 november 2018 15u30 - 18u30
dinsdag 4 december 2018 09u00 - 12u00
donderdag 6 december 2018 15u30 - 18u30
dinsdag 11 december 2018 09u00 - 12u00
donderdag 13 december 2018 15u30 - 18u30
dinsdag 18 december 2018 09u00 - 12u00
donderdag 20 december 2018 15u30 - 18u30

Lokeren

Door het dalend aantal werkloosheidsdossiers moeten we ons anders organiseren. Daarom verhuist onze werkloosheidsdienst naar het hoofdkantoor Sint-Niklaas.

Toch blijft het kantoor te Lokeren open voor onze leden en blijven we ter beschikking voor algemene vragen. Voor belangrijke interventies in een werkloosheidsdossier of vragen hieromtrent moeten we doorverwijzen naar het hoofdkantoor Sint-Niklaas (Vermorgenstraat 9) waar onze specialisten aanwezig zijn. 

Wij begrijpen dat deze aanpassing even wennen is.  Het is en blijft ons doel om onze leden zo goed mogelijk van dienst te zijn.  Om nodeloze verplaatsingen naar het hoofdkantoor te vermijden kun je vele zaken afhandelen via e-mail of telefoon. We bieden onze dienstverlening ook op afspraak aan. Dit om wachttijden te vermijden. Tot slot zijn we uiteraard ook nog bereikbaar tijdens de openingsmomenten.

Je vindt de contactgegevens en openingsuren via deze link.
 
Wist je dat?

  • Je kan je stempelkaart in de brievenbus van het kantoor in Lokeren stoppen. We ledigen de brievenbus drie maal per week. Hetzelfde voor de aanvraag premies, kaarten tijdelijke werkloosheid, sociale vergoedingen, ...
     
  • Je kan je uitkering sneller ontvangen door gebruik te maken van de elektronische stempelkaart. Het is veilig en je hoeft je niet meer te verplaatsen.
    Lees er hier meer over.
     
  • Je kan bellen naar het nummer 03 760 04 00 om te weten of je uitkering is gestort. Opgelet: kies keuzemenu 1 en hou je rijksregisternummer bij de hand.
     
  • Je kan je stempelkaarten, klevers of formulieren online aanvragen, we sturen ze gratis op.

In het hoofdkantoor in Sint-Niklaas vind je onze vakcentrales en andere diensten. Klik hier voor een overzicht.

Wil je hulp bij het zoeken naar werk? Heb je problemen met de VDAB? Neem dan contact op met onze loopbaanconsulenten.

Heb je nog vragen? Je kan steeds langskomen in het kantoor in Lokeren tijdens de aangepaste openingsuren.

woensdag 14 november 2018 09u00 - 12u00
donderdag 15 november 2018 15u30 - 18u30
woensdag 21 november 2018 09u00 - 12u00
donderdag 22 november 2018 15u30 - 18u30
woensdag 28 november 2018 09u00 - 12u00
donderdag 29 november 2018 15u30 - 18u30
woensdag 5 december 2018 09u00 - 12u00
donderdag 6 december 2018 15u30 - 18u30
woensdag 12 december 2018 09u00 - 12u00
donderdag 13 december 2018 15u30 - 18u30
woensdag 19 december 2018 09u00 - 12u00
donderdag 20 december 2018 15u30 - 18u30

Ninove

Door het dalend aantal werkloosheidsdossiers moeten we ons anders organiseren. Daarom verhuist onze werkloosheidsdienst naar het hoofdkantoor Aalst.

Toch blijft het kantoor te Ninove open voor onze leden en blijven we ter beschikking voor algemene vragen. Voor belangrijke interventies in een werkloosheidsdossier of vragen hieromtrent moeten we doorverwijzen naar het hoofdkantoor Aalst (Houtmarkt 1) waar onze specialisten aanwezig zijn. 

Wij begrijpen dat deze aanpassing even wennen is.  Het is en blijft ons doel om onze leden zo goed mogelijk van dienst te zijn.  Om nodeloze verplaatsingen naar het hoofdkantoor te vermijden kun je vele zaken afhandelen via e-mail of telefoon. We bieden onze dienstverlening ook op afspraak aan. Dit om wachttijden te vermijden. Tot slot zijn we uiteraard ook nog bereikbaar tijdens de openingsmomenten.

Je vindt de contactgegevens en openingsuren via deze link.
 
Wist je dat?

  • Je kan je stempelkaart in de brievenbus van het kantoor in Ninove stoppen. We ledigen de brievenbus drie maal per week. Hetzelfde voor de aanvraag premies, kaarten tijdelijke werkloosheid, sociale vergoedingen, ...
     
  • Je kan je uitkering sneller ontvangen door gebruik te maken van de elektronische stempelkaart. Het is veilig en je hoeft je niet meer te verplaatsen.
    Lees er hier meer over.
     
  • Je kan bellen naar het nummer 053 78 78 78 om te weten of je uitkering is gestort. Opgelet: kies keuzemenu 1 en hou je rijksregisternummer bij de hand.
     
  • Je kan je stempelkaarten, klevers of formulieren online aanvragen, we sturen ze gratis op.

In het hoofdkantoor in Aalst vind je onze vakcentrales en andere diensten. Klik hier voor een overzicht.

Wil je hulp bij het zoeken naar werk? Heb je problemen met de VDAB? Neem dan contact op met onze loopbaanconsulenten.

Heb je nog vragen? Je kan steeds langskomen in het kantoor in Ninove tijdens de aangepaste openingsuren.

maandag 12 november 2018 15u00 - 17u00
donderdag 15 november 2018 15u30 - 18u30
maandag 19 november 2018 15u00 - 17u00
donderdag 22 november 2018 15u30 - 18u30
maandag 26 november 2018 15u00 - 17u00
donderdag 29 november 2018 15u30 - 18u30
maandag 3 december 2018 15u00 - 17u00
donderdag 6 december 2018 15u30 - 18u30
maandag 10 december 2018 15u00 - 17u00
donderdag 13 december 2018 15u30 - 18u30
maandag 17 december 2018 15u00 - 17u00
donderdag 20 december 2018 15u30 - 18u30

Zele

Door het dalend aantal werkloosheidsdossiers moeten we ons anders organiseren. Daarom verhuist onze werkloosheidsdienst naar het hoofdkantoor Dendermonde.

Toch blijft het kantoor te Zele open voor onze leden en blijven we ter beschikking voor algemene vragen. Voor belangrijke interventies in een werkloosheidsdossier of vragen hieromtrent moeten we doorverwijzen naar het hoofdkantoor Dendermonde (Dijkstraat 59) waar onze specialisten aanwezig zijn. 

Wij begrijpen dat deze aanpassing even wennen is.  Het is en blijft ons doel om onze leden zo goed mogelijk van dienst te zijn.  Om nodeloze verplaatsingen naar het hoofdkantoor te vermijden kun je vele zaken afhandelen via e-mail of telefoon. We bieden onze dienstverlening ook op afspraak aan. Dit om wachttijden te vermijden. Tot slot zijn we uiteraard ook nog bereikbaar tijdens de openingsmomenten.

Je vindt de contactgegevens en openingsuren via deze link.
 
Wist je dat?

  • Je kan je stempelkaart in de brievenbus van het kantoor in Zele stoppen. We ledigen de brievenbus drie maal per week. Hetzelfde voor de aanvraag premies, kaarten tijdelijke werkloosheid, sociale vergoedingen, ...
     
  • Je kan je uitkering sneller ontvangen door gebruik te maken van de elektronische stempelkaart. Het is veilig en je hoeft je niet meer te verplaatsen.
    Lees er hier meer over.
     
  • Je kan bellen naar het nummer 052 259 259 om te weten of je uitkering is gestort. Opgelet: kies keuzemenu 1 en hou je rijksregisternummer bij de hand.
     
  • Je kan je stempelkaarten, klevers of formulieren online aanvragen, we sturen ze gratis op.

In het hoofdkantoor in Dendermonde vind je onze vakcentrales en andere diensten. Klik hier voor een overzicht.

Wil je hulp bij het zoeken naar werk? Heb je problemen met de VDAB? Neem dan contact op met onze loopbaanconsulenten.
Heb je nog vragen? Je kan steeds langskomen in het kantoor in Zele tijdens de aangepaste openingsuren.

woensdag 14 november 2018 09u00 - 12u00
donderdag 15 november 2018 15u30 - 18u30
woensdag 21 november 2018 09u00 - 12u00
donderdag 22 november 2018 15u30 - 18u30
woensdag 28 november 2018 09u00 - 12u00
donderdag 29 november 2018 15u30 - 18u30
woensdag 5 december 2018 09u00 - 12u00
donderdag 6 december 2018 15u30 - 18u30
woensdag 12 december 2018 09u00 - 12u00
donderdag 13 december 2018 15u30 - 18u30
woensdag 19 december 2018 09u00 - 12u00
donderdag 20 december 2018 15u30 - 18u30

Zottegem

Door het dalend aantal werkloosheidsdossiers moeten we ons anders organiseren. Daarom verhuist onze werkloosheidsdienst te Zottegem naar het hoofdkantoor Aalst.

Toch blijft het kantoor te Zottegem open voor onze leden en blijven we ter beschikking voor algemene vragen. Voor belangrijke interventies in een werkloosheidsdossier of vragen hieromtrent moeten we doorverwijzen naar het hoofdkantoor Aalst (Houtmarkt 1) waar onze specialisten aanwezig zijn. 

Wij begrijpen dat deze aanpassing even wennen is.  Het is en blijft ons doel om onze leden zo goed mogelijk van dienst te zijn.  Om nodeloze verplaatsingen naar het hoofdkantoor te vermijden kun je vele zaken afhandelen via e-mail of telefoon. We bieden onze dienstverlening ook op afspraak aan. Dit om wachttijden te vermijden. Tot slot zijn we uiteraard ook nog bereikbaar tijdens de openingsmomenten.

Je vindt de contactgegevens en openingsuren via deze link.
 
Wist je dat?

  • Je kan je stempelkaart in de brievenbus van het kantoor in Zottegem stoppen. We ledigen de brievenbus drie maal per week. Hetzelfde voor de aanvraag premies, kaarten tijdelijke werkloosheid, sociale vergoedingen, ...
     
  • Je kan je uitkering sneller ontvangen door gebruik te maken van de elektronische stempelkaart. Het is veilig en je hoeft je niet meer te verplaatsen.
    Lees er hier meer over.
     
  • Je kan bellen naar het nummer 053 78 78 78 om te weten of je uitkering is gestort. Opgelet: kies keuzemenu 1 en hou je rijksregisternummer bij de hand.
     
  • Je kan je stempelkaarten, klevers of formulieren online aanvragen, we sturen ze gratis op.

In het hoofdkantoor in Aalst vind je onze vakcentrales en andere diensten. Klik hier voor een overzicht.

Wil je hulp bij het zoeken naar werk? Heb je problemen met de VDAB? Neem dan contact op met onze loopbaanconsulenten.
Heb je nog vragen? Je kan steeds langskomen in het kantoor in Zottegem tijdens de aangepaste openingsuren.

dinsdag 13 november 2018 09u00 - 12u00
donderdag 15 november 2018 15u30 - 18u30
dinsdag 20 november 2018 09u00 - 12u00
donderdag 22 november 2018 15u30 - 18u30
dinsdag 27 november 2018 09u00 - 12u00
donderdag 29 november 2018 15u30 - 18u30
dinsdag 4 december 2018 09u00 - 12u00
donderdag 6 december 2018 15u30 - 18u30
dinsdag 11 december 2018 09u00 - 12u00
donderdag 13 december 2018 15u30 - 18u30
dinsdag 18 december 2018 09u00 - 12u00
donderdag 20 december 2018 15u30 - 18u30

Terug Top